Hodnoceni webu Klfree

Pitbull skutak na seznam.cz
Sobota Leden 22 15:49:23 CET 2005

OK jak je libo :-)

1) Prvni mi upouta, tak jako asi kazdyho to, co je vetsim pismem a uprostred
stránky
    takze ted to momentalne je "Pro cleny IK: Proc nemuzete prohlízet
stránky Klfree.net?"
    (mela tahle otazka vubec smysl ??? :-)

2) Ohledne aktualnosti informaci - Dle mne by tam mohli byt Aktuality
zobrazovany vice
    dopredu (samozrejme kdyz se o nich vi)  napr. kdyz napisete ze se budou
vymenovat anteny
    v den kdy se budou vymenovat tak to dle mne moc smyslu nema, protoze
lidi na stranky
    nechodi furt. Vsadim se, ze napr. dneska bude hodne lidi z Ap Lidice a
Vinaric volat na
    poruchy :-)))

3) Obsahu clanku rozumim, ale myslim ze (zduraznuju UPLNA ) UPLNA PC LAMA
ktera
    jen vi jak kliknout na ikonu IE a napsat www.******.cz tomu rozumet
nebude.
    Ale jelikoz takovych lidi neni tak moca ani tyto clanky nejsou urceny
jim, tak svou ulohu plni.

4) Zda se mi ze by rada mohla informovat vice, ale ne zase na ukor toho ze
vyjde na svetlo
    informace, ktera mela radsi zustat utajena (z ruznych ucelu - vsichni
vime :-)

5) Ja osobne bych na strankach uvital vice technickych informaci napr.o siti
, technologiich atd.

6) Chybi mi komentare primo u clanku. Diskuzni forum je sice pekny, ale neni
to to samy.
     Lidi jsou liny, treba by ke clanku neco napsali, ale v diskuznim foru
zakladat novou diskuzi
     se jim proste nebude chtit (popr. vyhledat jestli to tam uz nekde je)

7) Myslim ze by to normalni clovek pochopit mohl :-))

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píse v diskusním príspevku
news:csrtmm$sqc$1 na lit.fsid.cvut.cz...