Hodnoceni webu Klfree

Pitbull skutak na seznam.cz
Pátek Leden 21 16:52:57 CET 2005

Osobne se mi stránky Klfree líbí, jak se ríká v jednoduchosti je krása
Uvítal bych vetsí informovanost,
ale chápu, ze to vzdy není mozné. (Jak ríká K5- "neprítel naslouchá") Jediná
drobnost kterou bych zmenil
je, ze bych trochu zvýraznil polozku "jak se pripojit" a  nahore udelal neco
s tim logem (nevim co) je tam
takový osamelý. A BTW kdyz uý tohle logo tak to cerný mi prijde hezcí :-))

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píse v diskusním príspevku
news:cspep7$n54$1 na lit.fsid.cvut.cz...