Hodnoceni webu Klfree

Wayne wayne.kl na centrum.cz
Pátek Leden 21 08:11:21 CET 2005

Asi takhle:

add 1
Nejvic asi pocet clenu, teplota

add 2
Tak to jak kdy. Obcas prehrsel informaci, jiny ticho po pesine. Ale nedokazu
posoudit, jestli tehdy, kdyz se tu informace nemnozi, se neco deje nebo
nedeje :-)

add 3
Je to cesky, tak celkem jo :-)

add 4
Tezto posoudit, podobne jako add2

add 5
Asi plany na rozsireni site. Ale rovnou musim podotknout, ze chapu, ze se to
moc predem nevytrubuje, aby se v miste neusadil nahonem nekdo jiny :-)

add 6
rychlost vetru v Americky, kdyz uz je tu teplota :-)))

add 7
No mel by, informaci je tu celkem dost. Ale u nekoho se to zarucit neda
:-)))

Staci ti to takhle?? :-)))

Wayne

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píse v diskusním príspevku
news:cspep7$n54$1 na lit.fsid.cvut.cz...