Re: Dohoda o provedení práce

Docent cvrckovice na quick.cz
Středa Leden 19 23:31:02 CET 2005

No, ale zrovna v tomhle případku by mohlo udělat Sdružení něco pro nás :-)).

Soused přes chodbu, synek zasloužilé členky KSČM a členky obecního
zastupitelstva za tuhle zločineckou organizaci si minulý týden pořídil
připojení přes IPWorks, tak aby mu dobrovolné amatérské sdružení ukázalo, že
je lepší než nějací pseudokapitalisti :-))).

Docent

Soused přes chodbu, synek
"K5" <darth.moula na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:csmmih$fon$1 na lit.fsid.cvut.cz...