Dohoda o provedení práce

Flashx flash-x na seznam.cz
Středa Leden 19 23:51:54 CET 2005

Pokud me pamet neklame tak v letosnim roce usetrime jenom na nakupu
technologii zhruba tak 1-1,5 milinu korun protoze jsme sikovni
vyjednavaci a nekteri z nas maji dokonce i sikovne ruce.
Takze tech par drobnych ktere sezere banka bych fakt neresi.

FlashX

P.S. Rada chtela zmenit bankovni ustav ale to pro dost clenu znamelo
nemale finance za zmenu trvaleho prikazu a spoustu dalsich problemu pri
prechodu jinam