Re: Dohoda o provedení práce

Docent cvrckovice na quick.cz
Středa Leden 19 23:14:42 CET 2005

Ty snad máš alergii na dotazy :-(.

Já jsem se ve vší slušnosti jenom ZEPTAL, jak to s tím je. Prostě ten chlap
ve Cvrčkovicích vznes dotaz, kde má jistotu, že se mu poplatky prudce
nezvýší, K95 mu odpověděl něco ve smyslu, že dle jeho informací KlFree nemá
žádné finanční problémy, já jsem si svojí sklerotickou hlavou vzpomněl, že
na webu KlFree býval přístup na transparentní účet jeBanky, ujistlil jsem,
že tam je dosud, taxem se tam podíval, uviděl jakési pohyby, jejichž význam
jsem sice tušil, ale zahrál jsem si na nevědomého, otázal se a FAKT jsem
vůbec netušil, že budu mít větší úspěch než BlackSUN :-)))).

Docent

"K5" <darth.moula na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:csmkuu$fim$1 na lit.fsid.cvut.cz...