Re: Dohoda o provedení práce

Hvozd debata na centrum.cz
Středa Leden 19 23:16:31 CET 2005

No tak telefony vyreseny... na telefony ja startuju okamzite :)) Protoze me
to osobne sere a srat bude. Tedy bude me srat fakt, ze nekdo - byvala rada
(mysleno za ery Japana..) utracela moje - nase penize!

Hvozd.

P.S.: docente, ptej se dal :))
"Docent" <cvrckovice na quick.cz> píše v diskusním příspěvku
news:csmlbg$fm5$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> [...]
> pohyby na účtě - a jsem rád, že jo :-).
>
> Mně je jasný, že takovouhle práci nebude nikdo dělat donekonečna úplně
> zadarmo, zrovna tak je mi jasný, že 80% členů stačí, že jim jede internet
> na nějaké sdružení ani nevzdychnou (viz třeba počet členů a počet přečtení
> článků na klfree.net), ale může se najít blbec, který to sice nikde neudá,
> ale oznámit to prostě musí...
>
> Telefony jsem samozřejmě myslel do května 2004.
>
> Docent
>

> "Svata Dedic" <garat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:csmk7e$fgf$1 na lit.fsid.cvut.cz...

Nikde