Dohoda o provedení práce

Svata Dedic garat na volny.cz
Středa Leden 19 23:10:59 CET 2005

Docent wrote:
> Sváťo, jenom jsem se na to ZEPTAL, a to vlastně jen kvůli tomu, že se na tom
> dnešním sezení ve Cvrčovicích někdo ptal, jakou má záruku, že teď bude
> platit 350,- a že po něm za 3 měsíce někdo nebude chtít víc. Takže mně šlo
> hlavně o to, jestli vlastně někdo ví, vo co go, když se optám na ty dnešní
> pohyby na účtě - a jsem rád, že jo :-).

Viz financni rad -- vyse prispevku je v nem a ten schvaluje jej pouze
clenska schuze. Tohle je (pokud si spravne pamatuju) zakotveno ve stanovach.

> Mně je jasný, že takovouhle práci nebude nikdo dělat donekonečna úplně
> zadarmo, zrovna tak je mi jasný, že 80% členů stačí, že jim jede internet a

Ale bude, staci kdyz ho budete neustale volit do Rady. Te se odmeny
vyplacet nesmeji :-D

> na nějaké sdružení ani nevzdychnou (viz třeba počet členů a počet přečtení
> článků na klfree.net), ale může se najít blbec, který to sice nikde neudá,
> ale oznámit to prostě musí...

Nase blbost -- ten zapis z rady nekdo zapomnel vydat :-/

-S.
P.S.: od jednoho clena nejmenovaneho sdruzeni prislo ohodoceni zapisu z
rady klfree jako "podelanych zapisu"...