Dohoda o provedení práce

Jiri Bulan bo.jo na volny.cz
Středa Leden 19 22:57:27 CET 2005

Ale nemicha to dohromady. Ma opravneny pocit, ze jako clen vsemocneho OS
muze rozhodovat i o vyplate techniku. A tys mu tenhle pocit sucha a
bezpeci dnesnim prevodem vzal  :-) . Vzal jsi mu to, co mu papirove nepatri.

Donutil jsi ho vsak treba zamyslet se, jestli by jako nezamestnany nemel
chut lezt s nami po strechach a tu tisicovku taky dostat.

Sorry docente, ze mluvim za tebe, ale musim se te zastat. Protoze ty jsi
prisel s konstruktivni kritikou a vsichni se te snazi ukrizovat za
formu, kterou jsi to podal.

JB

P. S. Stavba rojnic ceka taky! :-)