Re: Dohoda o provedení práce

Hvozd debata na centrum.cz
Středa Leden 19 22:45:29 CET 2005

Docente!!

Ty big ucty za telefony mela byvala rada... nevim jak to delala... zrejme
sluzebni telefon sdruzeni slouzil jako domaci - osobni : ((
My setrime kde se da!!
Napriklad vysilacky, ktere jsme koupili pred x mesici jiz usetrily tisice a
tisice - spis desetitisice Kc!

Technik Prevor / Hvozd

"Docent" <cvrckovice na quick.cz> píše v diskusním příspěvku
news:csmj6f$fdq$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> [...]
> neplatila naše firma s 12 telefony, takže o nedostatečné vybavení asi
nešlo
> :-).
>
> S jeBankou máš pravdu, je drahá, ale zase díky možnostem termínovaného
> vkladu a poměrně velké částce, která u ní bude přes zimu ležet, by se
> zřízení termínovaného vkladu určitě vyplatilo - rozhodně nejde o částku 10
> Kč za 4-6 měsíců.
>
> Docent
>
> "Vilik1" <hauptman na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:csmi18$fah$1 na lit.fsid.cvut.cz...

Kc