Re: Dohoda o provedení práce

Docent cvrckovice na quick.cz
Středa Leden 19 21:53:10 CET 2005

Transparentní účet úroková sazba 0,15%, termínovaný vklad na 6 měsíců 150 -
499,999 kKč 1,4%. Jo, není to moc, je to jenom asi 10x tolik... I na 1
jediný pitomý týden je to 1,0%, což je 6x tolik. Pokud mne paměť neklame,
vedení termínovaného vkladu a přesuny z/na BÚ bývaly u jeBanky zdarma. Takže
kde je problém - držet na BÚ pouze nutnou provozní zásobu (nebo rada ještě
nezjistila, kolik to má být?) a ostatní na termínovaném vkladu? Při zůstatku
10 kKč je to o ničem, při zůstatku půl melounu už je to třeba na nájem místa
pro některá AP, ne?

Docent

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:41EEC435.30007 na volny.cz...