stale maji novy clenove zajem o sdruzeni?

Docent cvrckovice na quick.cz
Sobota Leden 15 23:32:20 CET 2005

No vidíš, BlackSUNe, mně je sdružerní myšlenkově též blízké, takže jsem
chtěl být jeho členem již dávno, jenže k tomu nedošlo z těchto důvodů:

Když jsem se zajímal o možnost členství ve sdružení a připojení ke KlFree
poprvé, předhodil mne jakýsi Japan jakémusi IPWorks...

Když jsem posléze sledováním konfery a webu KlFree zjistil, že by měly být
napojeny Dřetovice, odkud by snad šlo napojit i Cvrčovice, neobtěžoval se
mně jakýsi Japan vůbec odpovědět...

Ale snad se konečně blýská na lepší časy :-)).

Docent

"BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku
news:csb8s4$ikk$1 na lit.fsid.cvut.cz...