stale maji novy clenove zajem o sdruzeni?

BlackSUN black.sun na datunel.net
Sobota Leden 15 15:21:10 CET 2005

"My" sem pouzil pro radu a uzky okruh spolupracovniku, odhadem tak 20-30
lidi co sit ridi a stavi, co ridi prijmani clenu (neznamena, ze vsichni
delaji vse, co sem vypsal, abych byl presny).

Samozrejme o DaTunel se muze zajimat kazdy, kdo ma zajem, nikomu nebranime.

A proc se zajimam o sdruzeni? Protoze je mi stale blizke myslenkove, tim, ze
sem se budovani take podilel. Jen mi to kazi ti lide. Tak mozna proto.

Doufam, ze ti takovato odpoved staci.

BlackSUN

"Jenycek" <klfree.net na ramdata.org> píše v diskusním příspěvku
news:cs9ap9$f1v$1 na lit.fsid.cvut.cz...