stale maji novy clenove zajem o sdruzeni?

ionek ion na unhfree.net
Sobota Leden 15 10:40:01 CET 2005

to BS: myslim ze nebudu daleko od pravdy - mam pocit ze hodne moc casu
travis jen tim ze ziras do monitoru a cekas kdy se ti obevi dalsi prispevek
na konfere klfree abys mohl zas rejpnout...

Nechapu tvoji neustalou snahu se navazet do lidi z klfree, dys te skoro
prispevek co prispevek zazdej dle meho nazoru rozumnou odpovedi na tvy
nesmyslny kecy....

Trosku mi to pripomina takovou tu hru na PC.. jak ma hrac v "ruce" velkou
palici a mlati krtky po hlave vylezajici z der.... (pro lepsi pochopeni -
klfree ma palici, ty ses krtek)

Jestli maj lidi zajem pripojit se k klfree ... tak je to jen vysledek toho
kdo je "lepsi" protoze lidi dou dycky za tim "lepsim". - takze proc cleny
neprijimat pokud to sit "zvlada"

Bylo by uzasny dyby sis hledel sviho a nechal lidi z klfreenetu konecne
napokoji..

Timto vas panove obdivuji, ze s nim mate takovou trpelivost..

Tot sobotnedopoledni zamysleni 3ti strany.

news:cs955k$ens$1 na lit.fsid.cvut.cz...