[Fwd: Re: stale maji novy clenove zajem o sdruzeni?]

Svata Dedic garat na volny.cz
Pátek Leden 14 23:19:01 CET 2005

Oops, puvodne o melo prijit take sem...

-------- Original Message --------
Subject: Re: stale maji novy clenove zajem o sdruzeni?
Date: Fri, 14 Jan 2005 22:20:25 +0100
From: Svata Dedic <garat na volny.cz>
To: BlackSUN <black.sun na datunel.net>

Eh... BlackSUNe, BlackSUNe....

Copak te zere ? Na jake kuri ocko jsme jistemu datovemu sovchozu
vstoupili tentokrat ?

Snad se nerozpada zarna aureola genialniho Linux-guru, kdyz
  sit zvlada udrzovat i neinzenyri (nechci rikat rozvijet, to by bylo
prilis troufale) ? Resp. jak se vyjadrila jedna clenka IK "banda
ignorantu" ?
Nebo se rozplyva snad mytus protreleho obchodnika-jednatele, kdyz se
ukaze ze na kvalitni technologie ma i osuntele Sdruzeni a NE JEN
KOMERCNI FIRMA, jak se neustale tvrdilo ?

BlackSUN wrote:
> No, nebudu klesat tak hluboko, abych urazel takovy povl, ktery ne na nic
> jineho nez nadavky nezmuze...
>
> A jinak, nabirat lidi jenom kvuli tomu, ze nesou penize aby se par lidi, co
> se o to zajimaji, meli lip, proste firemni postup, akorat vedeni je sirsi, k
> tomu neni co vic dodat..

I Sdruzeni jako Klfree je obeti sveta nabidky a poptavky. Klfree nabizi
moznost, jak spolecne zajistit celkem levne a (az na prusvihy s vodou v
antene apod) kvalitni pripojeni.

Pozor! Na rozdil od firmy neslibuje "budete mit pripojeni, staci kdyz
budete platit", ale "kdyz dame dohromady co umime, bude mit".

Precti si stanovy Klfree (jsou na webu).

Sdruzeni ma tyto cile:
"
b) podpora využívání Internetu a informačních a komunikačních technologií,
c) podpora šíření vzdělanosti, kultury a poznání.
"
a naplnuje je (napr.) takto:
"
a) výstavba a provoz počítačové sítě pro vzájemnou komunikaci členů a
propojení do dalších sítí,
"

Rekni, mame odmitnou zajemce o clenstvi proto, ze neni pocitacovy Guru ?
To by byla pekna podpora vyuzivani Internetu a sireni poznani.

Uvedom si, ze Sdruzeni je take produktem a obeti komercniho sveta:

KDYBY prisla firma s kvalitni a levnou nabidkou pripojeni... proboha
proc by pak existovala takovehle Sdruzeni ? Prosim posuzovat realnou
kvalitu, ne to co je napsano na prospektu. Take prosim vypustit blaboly,
jako ze sdileni cele kapacity bez prioritizace je vlastne dobre.

KDYBY sdruzeni fungovalo "na baterky", myslis, ze by to lidi vydrzeli
tak dlouho - a hlavne ze by se nerozkriklo, ze to stoji za houby ?
Samozrejme v porovnani s komercni alternativou.

Az jednou prijde firma, ktera zajisti kvalitni linky bez vypadku - lepe
nez banda nadsenych ignorantu, tak Sdruzeni zbude prave jen pro ty
nadsence. Pro lidi, co se chteji "jenom vezt" bude prave ta firma to prave.
Zatim pouze ruzni podnikatele (cest vyjimkam!) tvrdili ze to dokazi....
a vysledek je, ze se do Sdruzeni ktere NIC NEGARANTUJE hrnou lidi. Proc
? Nechapu.
Ze by ta realna kvalita prace kovaneho profesionala pana Ing. XXX byla
nakonec zhruba stejna jako tlupy ignorantu ?

-Svata