Ctenari webu

TYKEW tequilaxxx na seznam.cz
Středa Leden 12 21:06:54 CET 2005

Vazne nevim, jestli se ti mam smat nebo te litovat. Ale spis asi litovat,
protoze smat se by nebylo hezky.
	Mozna nehlasuje dost lidi, protoze nekdo, kdo ma net jen na to, aby si
vyridil maily apod, tak nema tuseni o dalsich plno vecech a ani to
nepotrebuje vedet. Vim, ze vy zrejme pripojujete jen lidi, co netu dobre
rozumi... jinak by to nemelu cenu, ze??? Nemohli by hlasovat:-) By byla
asi pohroma :-D

R.I.P.