Pro D#1

Kroko johnie.s na seznam.cz
Úterý Leden 11 22:38:30 CET 2005

komentáře v textu níže (a jsou jen osobním názorem autora, ne obecně platnou
pravdou :-D)

"K5" <darth.moula na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cs1802$snp$1 na lit.fsid.cvut.cz...
to, co pouziva nerad,

souhlas, mě nejvíc vyhovují news, mám málo času, proto si zprávy stáhnu a
čtu je později, mám je dostupné i offline, atd.

> kdepak obecné pravdy... Faktem je, že "rozchodit" newsy jen nad síly
"end-usera"

sláva, jsem guru :-)))

> (když takového člověka nebudu nazývat Lamou), zatím co podívat se do fóra
(ne se
> v něm vyznat, podívat) zvládne i dítě. Což není totéž jako podívat se do
newsů...

> Troufnu si odhadnout, že více jak polovina členů Sdružení netuší, jak
naložit s odkazem,
> který má prefix news://

myslím, že více než 2 / 3 členů nesledují nic z toho, což je škoda :-(((
a někteří třeba i kvůli "únavě z přebytku informací"

mám takovou možná hloupou představu "krmení informačních kanálů sdružení"
dle důležitosti a významu pro členy
Úroveň 1)    extrémně urgentní či důležitá zpráva, která se týká všech
(přeadresovává se celá síť, atd) - mail na všechny členy
Úroveň 2)    významná zpráva, ale bez ní člověk přežije (dne dd.mm.yyyy
nepůjde 3 hodiny internet, atd.) - stránky www.klfree.net
Úroveň 3)    zprávy pro užší okruh lidí (zprávy technického rázu, atd) -
news, forum, ...
Úroveň PLKY)    poslat na /dev/null :-)))

Jinak dnešní mailový "Klfree Digest" považuji za velmi dobrý nápad.
Mail by si měl dokázat přečíst i naprostý laik a je to i dobrý způsob, jak
naznačit i lidem, kteří jsou "jen připojeni", že se ve sdružení taky něco
děje. Fakt se mi to líbilo, i když už jsem ty informace věděl z
www.klfree.net .