Pro D#1

Radek pogl na seznam.cz
Úterý Leden 11 08:36:32 CET 2005

K5 napsal(a):
> Milý Benelli_2000,
> emailová konference je pravěký přežitek a ten by k široké komunikaci
> rozhodně sloužit neměl a defakto ani neslouží. Lama friendly je diskusní
> fórum Sdružení, tak se prosím snaž komunikavat tam.

Nechci tu rozpoutavat dalsi flamesu, ale me prijde news konference
(navic propojena s tou emailovou) podstatne pritulnejsi a pristupnejsi.
A nevidim jediny dovod, proc by mela byt oznacovana za praveky prezitek :o)

- zpravy mam u sebe, muzu si je cist kdykoli i bez interneru
- stejne tak muzu psat odpovedi treba ve sklipku pri vinku
- novy zpravy se mi explicitne oznaci, radi do threadu a muzu si je
jeste oznackovavat
- ve zpravach muzu pohodlne vyhledavat a radit si je dle libosti
- ackoli jsem se snazil, obvzlast v phpBB jsem se nikdy poradne
nevyznal, kde co je ... ale to uz muze byt otazka osobniho vkusu a zvyklosti

Mozna je to tim, ze nejsem lama :)))

Radek

PS: Ja vim, je to vo ho... :)