OMG

Benelli_2000 DaTunel chief Benelli_2000 na seznam.cz
Pondělí Leden 10 19:02:23 CET 2005

He he he he

Pánové - právě jste potvrdili mou doměnku. Zpočátku jsem si myslel, že news
slouží ke komunikaci - HOVNO ! News by se měly přejmenovat na battlefield
Kladno. Nic jiného, než flame se tu opravdu neobjeví :-)

A jakže jsem si ověřil svou doměnku? Easily - V mé reakci ze 9.1.2005 na
příspěvek jo jsem udělal záměrně chybičku. A že jste si již mohli všimnout,
že já o tahání za slovíčka nestojím a narozdíl od jiných se taky snažím psát
tak, abych tomu předešel - zeširoka, obsáhle, jak pro malý děti. Mno a tak
mne napadlo, jestli se někdo ozve a zkusí prudit, kvůli chybičce v textu,
která s obsahem jako takovým nemá vlastně nic společného:

(9.1.2005) Benelli_2000 wrote: "sestnáctým století na Bílý hore"

Mno, po přečtení mého přízpěvku je i průměrně inteligentní veverce jasné, že
chybička, kterou jsem tam záměrně vložil nijak nemění smysl celého textu.
Ano jedná se o faktickou chybu, ale z hlediska obsahu o nijak závažnou.

Čekal jsem nějaké připomínky k obsahu textu, který jsem napsal, ale kupodivu
nic. Až dnes jsem zjistil, že jediný způsob, jakým mě dokáže někdo prudit je
ZKURVENÝ TAHÁNÍ ZA SLOVÍČKA! Ale co se týká informační hodnoty / obsahu
textu - nic. :-)) lol OMG

Takže díky, udělali jste mi radost :-)

A co se týká nejapné připomínky pisatele, jenž se pokoušel rozjet menší
tahanici o slofíčka (hele chyba!):
10.1.2005 Miklik wrote: "radši už nechlastej... "

Dej mi 50 dobrejch důvodů proč bych neměl chlastat, pak nad tím začnu
uvažovat :-)

Benelli_2000