DaTunel - web

Benelli_2000 DaTunel chief Benelli_2000 na seznam.cz
Neděle Leden 9 19:43:35 CET 2005

Ahoj lidičkové.
Píšu, abych objasnil, co že to je DaTunel a vyvrátil tak pár pomluv, které
jsem zde zaregistroval.
Možná je ale zapříčinila nekvalitní informovanost. Kdo ví. Tak abychom tomu
předešli

1.: DaTunel = Datinel a jiné bludy.
    1.a.: Hodně členů DaTunelu jede přes Datinel, ALE NE VŠICHNI
    1.b.: Datinel je komerční firma, která kasíruje prachy za poskytované
služby. DaTunel je spolek
            několika lidiček, který společně podnikaj všelijaký akce (pařby,
kalby, vejlety, navštěvujou
            hromadně plesy, atd...).
    1.c.: Jak vzniknul DaTunel víte všichni. Cíl DaTunelu - NEEXISTUJE
(zatím). Teď sice máme jeden
            rozjetej "projekt", ale jinak jde o to, abychom se dobře bavili.
DaTunel je pouze "prostředek"
            k zorganizování (via www.datunel.net nebo DaTunel IRC)  nějaké
akce v našem volnu.
            Předpokládám že narozdíl od DaTunelu má Datinel zájem na tom,
aby vydělal co nejvíc $.
            A to jak vzniknul Datinel, taky víte.

2.: www.DaTunel.net
     2.a.: Čistě informační stránky pro členy DaTunelu. Samozřejmě se občas
objeví i nějaký jiný typ
             článku. Postupem času se snad budou články jiného, než čistě
informativního obsahu pouze pro
             členy, objevovat častěji. TÍM PÁDEM CHCI VYVRÁTIT TVRZENÍ, že
www.datunel.net má
             funkci zábavní, kulturní, či uměleckou. Prostě a jasně: Hledat
zábavní, kulturní, či umělecké
             hodnoty na www.datunel.net je BLBOST! Časem snad, ale teď ne.
Sice se vyskytlo pár článků
             s těmito atributy, ale postavit hodnocení celého webu jen na
nich je hloupost! Navíc byla většina
             článků z minulého roku smazána.
      2.b.: Též download sekce odpovídá zaměření webu. Na stažení jsou tam
pouze takové soubory které
              mají co do činění s DaTunelem, nebo takové, které by se mohly
našim členům hodit.

Co se týká položky č. 2.a.: tak to je reakce na mylný výrok pana JB
(přiložen níže). Pan JB (JimBean?) má asi bujnou fantasii, když při psaní
reklamy na www.DaTunel.net používá výrazy, jako: "zábava / vysoka kulturni
uroven / umělecký zážitek". LOL Tak tohle bych o tom webu nenapsal ani já, i
když je můj :-) Ale neberte to jako THREAD - to ne. Jen by mne prostě
zajímalo, jak k tomu pan JB přišel. Mno nic.

PS: Co jsem napsal o Datinelu je čistě můj názor. Na žádné dotazy a
připomínky ohledně toho, že jsem se zde zmiňoval o Datinelu odpovídat
nebudu! Jen předem upozorňuji, kdyby si někdo chtěl zaflamovat.

Benelli_2000 / N4M