AccessPoint Cisco

pepazdepa pepa na zdepa.cz
Neděle Leden 9 15:51:31 CET 2005

No vono to stejne nezajima tech "Aktuální počet členů: 543".
Mozna tech 43, ale i otom by se dalo polemizovat.
Jestli ono to nebude tim, ze tem 500ti lidem sou ukradeny ty vase
nesmyslny debaty.

Navic upersnujici informace: DATUNEL neni to same co DATINEL
Internet od DATINELu si muze koupit kazdej jouda, ale clenem DATUNELu se
muze stat jen kdo projde prijimacim rizenim a kriterii:-)

"jestli neprestanes obtezovat, tak tuhle konferenci uzavreme pouze na cleny

 > klfree. na takovyhle hovadiny, ktery sem porad pises mas forum.klfree.net

Nevsiml sem si ze by se tu nekdy resilo neco jineho nez prave takovehle
hovadiny.
Zrusenim se akorat potvrdi to co vime uz davno.....