Jednani rady

Petr Smotek petr.smotek na seznam.cz
Sobota Leden 8 18:01:21 CET 2005

sorry beny, ale ty jsi permanentne na sedativech? na co jsi vlastne
reagoval? o kvalite www stranek ik ani slovo, o kvalitach
moralnich/profesnich Frantika ani slovo, opravdu co prispevek to perla..

chapu ze ta vase banda grazlu muze byt Frantikovu vdecna za to ze vam
nahnal do naruci cele ik, protoze bez nich by jste se uz davno polozili;
  a to tady ani nebudu rozebirat kvalita vasich sluzeb, ktera tak nejak
odpovida vasim kvalitam moralnim.. :(