AccessPoint Cisco

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Sobota Leden 8 00:24:55 CET 2005

On Fri, Jan 07, 2005 at 03:13:03PM +0100, BlackSUN wrote:
> S odhlednutim od predchozich planu bych ale jinak ja osobne nespojoval
> Datinel s vysilanim essidu klfree cizimi osobami, pokud vim, Datinel je
> zatim oznaceni uzivane panem Krcmarem soukromym zivnostnikem a ten urcite
> nikde nic takoveho nevysila, o to bych se vsadil. Je to slusny clovek.
mily BSE, zalez si do toho sveho datinelu a datunelu a laskave prestan
otravovat slusne lidi. Po zkusenosti s jedanim Krcmare bych ho za slusneho
cloveka rozhodne neoznacil - ale spise za cloveka, ktery umi dobre predstirat,
ze je slusnak a nevinatko... No, ale ja si myslim, ze je to nejvetsi krivak,
jakeho jsem kdy poznal.

jestli neprestanes obtezovat, tak tuhle konferenci uzavreme pouze na cleny
klfree. na takovyhle hovadiny, ktery sem porad pises mas forum.klfree.net.

nazdar,

Tom