Dchub

TYKEW tequilaxxx na seznam.cz
Středa Leden 5 18:18:05 CET 2005

Taky myslim, ze to je zbytecny. Spis chytrejsi. Prece jenom kdo si to bude
chtit najit, tak si to najde a cim mene je to na ocich verejnosti, tak tim
lepe, ne???

Jinak k cele te dvoudenni debate... ma smysl na neco takoveho odpovidat???
Stupidni rejpani by vas nemelo rozhodit, ne??? Ja sem se u intelektu
nekterych (vsichni vime koho) celkem dobre bavil... takovou snuzku zvastu
sem uz dlouho necet :-D

R.I.P. TYKEW