Jednani rady

Petr Smotek petr.smotek na seznam.cz
Středa Leden 5 00:28:54 CET 2005

hihihi.. no na strankach IK je opravdu videt profesionalni zpracovani,
jak po obsahove tak technologicke strance, vsechna cest.. ;) celkem by
me zajimalo co ten Frantik na FEL-u uci.. ;) pokud kvalita vyuky
odpovida kvalite zpracovani vyse zminenych stranek, tak je mi fakt lito
vsech co tam ted studuji.. ;)))