Odkaz na stranky celnu na www.klfree.net

DaTunel / Benelli_2000 Benelli_2000 na seznam.cz
Pondělí Leden 3 01:37:43 CET 2005

Milý Jo,
mnohokrát ti dekuji. Já vedel, ze s tebou bude rozumná domluva :-)

Veskeré papíry a nálezitosti vyrídím a osobne ti je predám. Vzhledem k tomu,
ze jsem stále zaneprázdnen intelektuální prací, která mne velmi vycerpává,
to bude sice chvíli trvat, ale beru te za slovo, ze az ti ty potrebné
dokumenty predám, ty tam ten link hodís!

Az je budu mít, taxe ti ozvu, abychom se domluvili.

Dekuji.

Benelli_2000

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píse v diskusním príspevku
news:41D89146.3000305 na volny.cz...