Odkaz na stranky celnu na www.klfree.net

DaTunel / Benelli_2000 Benelli_2000 na seznam.cz
Pondělí Leden 3 01:12:22 CET 2005

Ahojda - jsme se dlouho nečetli, co? :-)

Tak to si teda piš, že mám web. A budu velmi potěšen, když ho přidáš do toho
seznamu na www.klfreee.net.

Takže asi takto:

Nick: Benelli_2000 / N4M / D1 / D#1 / DaTunel cheaf (ale asi mě uveřejni pod
mým všeobecně známým nickem Benelli_2000)
Stránky: www.datunel.net
Krátký popisek: Kulturní přehled neméně kulturních akcí zájmového spolku
DaTunel :-)
Nebo tam dej: Nejvychytanější zájmová skupina Středních čech :-)
Nebo: Wifialkáč :-)

Komukoliv, kdo by chtěl nějak rejpat:
1. Ještě stále jsem členem klfree . . . (defacto je to máti abychom byli
přesní, ale já jí ve styku s klfree zastupuju, zastupoval jsem a zastupovat
budu) Takže to je OK.
2. Stránky jsem vymyslel já, stejně jako DaTunel. Je to moje dítko.
Technickou podporu zajišťuje Jenik, a proto je taky uvedenej jako vlastni,
jelikož zařižoval jejich zřízení - hezky napsáno :-) Ale jinak se odvažuji
tvrdit, že jsou moje - o poplatky za stránky se s jn dělíme a na příští rok
je chci cálnout celé já. Tolik k možnosti popření mého nároku na vlastnictví
stránek www.datunel.net
3. Jo přišel s nabídkou, tak jí hodlám využít - na tom nic špatného není
4. Nespecifikoval jaké druhy stránek presentovat bude a jaké ne
5. Nevidím jediný důvod, proč tedy neuvést stránky www.datunel.net, na ten
seznam. Nejsou o tvrdém pornu (občas) ani o nějakých jiných prasárnách (jen
jednou za měsíc) ani se nijak nepodobají www.ogrish.com. www.DaTunel.net
jsou jen normální stránky, které používají redakční systém (bloggy)

Jsi velmi hodný, že mi umožníš prezentovat DaTunel přímo na stránkách
sdružení www.klfree.net . Děkuji ti moc. Doufám, že v tom nebude problém.

Děkuji.

PS2: Dík za brzské doplnění seznamu o mé stránky a šťastnej novej rok :-)

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cq471r$6b3$1 na lit.fsid.cvut.cz...