Jednani rady

BlackSUN black.sun na datunel.net
Pondělí Leden 3 01:11:51 CET 2005

Ti asi někdo dloub do "kuřího voka", ne?

Si sedni a uklidni se, dej si třeba kafe nebo panáka, to by mohlo pomoct.
Možná je to z přepracovanosti pro sdružení.

Proměna stránek, ehm, přidání pár obrázků a přestrukturování položek v menu,
mi v žaludku fakt neleží, i když ti to asi nějaký ten čas zabralo. Tam je
prázdno, asi se pujdu najíst.

Pokud jde o mnou zmiňovaný zápis, určitě dobře víš, že myslím zápis z
jednání rady, o kterém v klidu sváťa napsal, že ho stačí hodit "do bináru" a
prdnout na web. Tak co se čílíš.

A čím já, prosim Tebe, pomlouvám? Snažím se chovat co nejkorektněji, asi si
mě s někým pleteš. Ale jestli máš nějaký problém, mail na mě máš.
Jestli bereš kritiku za pomluvy, tak je někde něco špatně.

<osobně>
> Nic neznáš, kecáš nesmysly a otravuješ ostatní.
Hlavně, že pán je světaznalý a vyzná se ve všem, nejlépe však v právních
věcech :-)
A já si už řikal, že tu bude mrtvo.. Nakonec nejsem zklamán. Ale přecijen
náš favorit se stále neozval.
</osobně>

BlackSUN

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cra1lt$73c$1 na lit.fsid.cvut.cz...