Jednani rady

BlackSUN black.sun na datunel.net
Pondělí Leden 3 00:00:46 CET 2005

Kdyz to tak chce mit nastaveny, at si ma, kdyz nechce, at nema. Prece to
neni malej parchant, aby se o nej nekdo staral..

Peklo? Ja myslim, ze se to tu zase pekne rozjelo, tolik pristevku uz tu jak
dlouho nebylo.

A jedinou rozumnou odpoved napsal Svata... Budiz pochvalen.

BS
www.datunel.net

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píse v diskusním príspevku
news:cr9ts8$6l7$1 na lit.fsid.cvut.cz...