Jednani rady

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Neděle Leden 2 21:25:35 CET 2005

On Sun, Jan 02, 2005 at 08:33:46PM +0100, pepazdepa wrote:

> No dyz myslis:-)
> Ty lidi co neplatili vstupni poplatek a maj net od joja ze znamosti
> mluvili jinak...
> No kazdopadne zname lidi co uz chystaj trestni oznameni...
> Co se tyce stanov tak bych vam pral videt  ten xicht dyz si to cet pravnik.
> KAZDY SVEHO STESTI STRUJCEM....

hihihi, to si s prominutim delas prdel.... Omluv se, nebo predloz dukazy.
Tohle, co tu predvadis je sprosta pomluva. Ja patrim mezi lidi, kteri toho
o celkovem fungovani nasi site vedi nejvic a proto Ti neverim ani slovo,
jenom placas.

Jirka Bulan (jmenovany Jojo) je jenom radovym clenem rady. Nad technickym
vybavenim site Klfree nema prakticky zadna administratorska opravneni.
Tvrdim proto, ze Jirka NENI schopny pripojit nekoho ze znamosti bez vedomi
a vedome spoluprace rady ostatnich lidi.

Tomas Tichy