Jednani rady

BlackSUN black.sun na datunel.net
Neděle Leden 2 18:31:22 CET 2005

Samozřejmě že čtu všechny články co jsou na webu, já se o dění zajímám víc
jak dobrá polovina uživatelů, ehm, "členů"...
Proto mi taky chybí nějaký ten zápis z jednání. Podle toho, co píšeš,
proběhlo od posledního zápisu již 6 schůzí, to už bych si ani já nepamatoval
o čem se jednalo :-)
Chápu, že je hodně práce, ono když maká aktivně, když to zhruba odhadnu,
20-25 lidí, tak je to fuška, neboj, to známe...
Jinak nejsem na netu od Datinelu závislý, čiže kvůli tomuto se o mě bát
nemusíte :-)

Stačí napsat po icq nebo sms, rád konstruktivně pokecám, případně něco
zkritizuju či jinak pomohu..

BlackSUN

P.S.: Když jsme u té kritiky, dneska sem se tak nasmál, když sem viděl dva
domy vedle cca sto metrů od sebe. V jednom dva byty pod sebou, každý svoji
yagi na AP klfree, ve druhém byty možná dokonce na stejném patře, tak moc
sem to neřešil a každá svojí anténu, tentokrát na jiný body klfree :-))
Každej jak umí

"Mr.Gespant" <meisnert na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cr9a2h$441$1 na lit.fsid.cvut.cz...