rozbitej monitor...

QiQo (Qido Qorex) (cut-nospam) qiqo na sendmail.cz
Neděle Únor 20 00:08:47 CET 2005

Dne Sat, 19 Feb 2005 23:38:39 +0100 napsal/-a Fachman
<Fachman.Fachman na seznam.cz> příspěvek následujícího znění::

Jo furt, ale nikdo mi ji nema :(

--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)