rozbitej monitor...

BlackSUN black.sun na datunel.net
Sobota Únor 19 23:15:45 CET 2005

Ty uz si asi neco pil z tech natunelovanejch zasob, priznej se :-)
Je videt, ze poctive plnis plan a nenechavas nic nahode, aby tunel nekdo
neobjevil :-))

Az bude DaTunel valna hromada, probereme dalsi moznosti pripadneho predani
:-)

Toz akci zdar!

BS

"Fachman" <Fachman.Fachman na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cv8dp6$4ne$3 na lit.fsid.cvut.cz...