rozbitej monitor...

QiQo (Qido Qorex) (cut-nospam) qiqo na sendmail.cz
Sobota Únor 19 22:58:51 CET 2005

Dne Sat, 19 Feb 2005 22:50:00 +0100 napsal/-a BlackSUN
<black.sun na datunel.net> příspěvek následujícího znění:

> Jj, jedem si tam v*zrat huby, to bude akce, asi sepisu nejakej clanecek..
>
> Uz se tesim moc moc..
>
> BS
>

> "Fachman" <Fachman.Fachman na seznam.cz> píše v diskusním pøíspìvku
> news:cv8c7e$404$1 na lit.fsid.cvut.cz...

Tak si to uzijte, a nachlamejte se za me :) A poslete mi link na ten
clanecek...sem hooodne zvedavej :)

Rusky stranky, bylo prvni kde sem hledal, ale nikde ani prd :(

QiQo
--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)