rozbitej monitor...

QiQo (Qido Qorex) (cut-nospam) qiqo na sendmail.cz
Sobota Únor 19 22:30:05 CET 2005

Dne Sat, 19 Feb 2005 21:42:35 +0100 napsal/-a Fachman
<Fachman.Fachman na seznam.cz> příspěvek následujícího znění:

> Zdarec:-)
> To s tema carama...to si pridal jas asi a obevili se ti zpetny behy.
> Rozsvitila se ti obrazovka do jasu aspon trochu nebo vubec? Obrazovkou
> to nebude. VN muze byt nakople. Zalezi jaky je na tom trafu napeti..
> Tipoval bych spis videozesilovac. Jestli tam ten obraz mas a rozmerove
> sedi tak synchronizace bude ok. Spis to vidim ze nekde chybi naky napeti
> nebo je mensi nez ma bejt.

Je, cau, to jsem netusil, ze tuhle konferu jeste ctes :)) Uz jsem te
dlouho nevidel, chtelo by to udelat nejaky chlastani :)

No ale ted k tomu monitoru, kdyz kleknul, tak nebylo videt vubec nic.
Nasel jsem na trafu vysokyho napeti 3 hejblata. Tak abych vyloucil, ze je
to obrazovkou a vysokym napetim tak jsem  tim zacal hejbat. 2 to
rozostrovali a zaostorovali podle toho na jakou stranu jsem s tim hejbal:)
a ten posledni zesvetlil obraz(predpokladam ze jsem zvysil napeti do
obrazovky). Tak jsem si ho nechal zesvetlenej a videl jsem takovou sedivou
barvu po celym a takovy tenounky sikmy prouzky ktery od sebe jsou asi 5 cm
a jsou zesikmeny v uhlu nejakejch 20stupnu. No a kdyz jsem k takhle
zesvetlenymu monitoru pripojil booka, tak se tam zobrazila hodne velak
start nabidka ale cela sediva nebarevna a jeste navic vyosena uplne nekam
do prostred. A byla sotva videt. Ale co je zajimavy je to ze kdyz jsem pak
pustil menu nastaveni monitoru, tak na vsechno reagoval (sice bylo videt
taky pekne blbe - nebarevne, sedive, zmensene a mimo puvodni umisteni).
Podle me je tam nekde v riti nejakej zesik signalu, ale ten monitor ma
takovejch soucastek a desek s plosnakama, ze se v tom snad nevyzna. Nemas
nahodou nejaky schematko?

Jinak diky moc za sofistikovanou odpoved. QiQo
--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)