rozbitej monitor...

QiQo (Qido Qorex) (cut-nospam) qiqo na sendmail.cz
Sobota Únor 19 17:47:17 CET 2005

Cau,
  mam mensi problem: rozbil se mi monitor (IIYAMA 21" VisionMaster Pro
501). A potreboval bych ho opravit. Jestli nekdo mate na tenhle monitor
el. schema nebo vam ta zavada, kterou popisuju dal neco pripomina. Prosim
ozvete se mi.
  Co se tyce zavady, tak jsem jednoduse odesel od zapnutyho monitoru...komp
se uspal...prisel jsem a monitor uz nenabehnul. Tak jsem si myslel, ze
odeslo trafo vysokyho napeti nebo obrazovka,ale kdyz jsem monitor rozebral
a zvysil jas pomoci potiku, tak se tam ukazali takovy prouzky a sed. Takze
tim to asi neni. Ja bych tipoval, ze to bude v prenosu signalu z VGA.
Jenomze na druhou stranu, kdyz menim rozliseni na grafarne, tak ten
monitor ma snahu neco delat, indikacni ledka dokaze detekovat, jestli
signal z kompu jde nebo ne. Tak nevim. A naposled co jsem k tomu pridelal
notebook, tak se mi v ty sedi ukazali obrysy pracovni plochy. Sice hodne
spatne, ale byli tam.

Prosim prosim. Jestli mi muzete jenom trochu pomoct, napiste.

Dikes predem, QiQo

--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)