clanek o teplomerech a ups

Svata Dedic garat na volny.cz
Středa Únor 16 21:40:55 CET 2005

BlackSUN wrote:

> Taky sem se hodne pobavil nad tim, ze na hlavni brane do netu a stezejnim
> paternim bodu neni upska.. no ale holt kazdej nemuze myslet na vsechno :-)

Jojo. Dekujem za pripomenuti.

> A kratkej odlehcenej clanek o vypadku asi taky nic.. Vim vim, je hodne prace

:) muzes si ukazat na mne. Kolegove mne presvedcili ze by to moc lidi
asi nezajimalo... ale ve zkratce:

- nerozumel jsem si s KVM switchem. Vysledek bylo tahani monitoru a
zmeti kabelu. Je mozne ze je vadny on, stejne jako ze jsem vadny ja.
- nebylo mozne se nalogovat, boot sequence skoncila na Zebre
- pricina: novy startup skript + stary config = nepredany parameter
--daemon (ktery by Zebru soupl do pozadi a pocitac by normalne nabehl)
- vsichni zapomneli heslo do Boot menu :)) coz mne stalo asi 40
promobilenych korun
- vykuchani vedlejsiho routeru (Silver), zapojeni jeho Flashky a pokus o
boot z ni
- prekvapeni (moje): Gomen ma souborovy system reiserfs, ktery v jadre
pro routery neni
- vzdaleny login ke mne domu, setup & preklad jadra, kopie modulu na
Americkou, vlamani do OS.
- vyspraveni konfigu, reboot, utek domu.

Verim ze tyto informace byly VELMI podstatne ;)

-S.