Arigato

honza em matejcik na overmind.net
Středa Únor 9 19:48:36 CET 2005

jezis marja.
ja vim ze moje dnska nepreklada gomen
a taky vim, ze musim natukat gomen.klfree.net:3000 aby to fungovalo tak,
jak ma
a taky vim, ze kdyz se do firefoxe zada neco takoveho, tak ze to hodi do
google a otevre prvni vysledek.
uvedeny link jsem hodil pro obecne pobaveni. omlouvam se, mel jsem to
prepostovat do nice-fun, uz se to vicekrat nestane...
m.