Arigato

K5 darth.moula na seznam.cz
Úterý Únor 8 21:54:15 CET 2005

> rychlost kolisa skutecne mezi 30-200kBit/s, myslel jsem, ze spojeni skutecne
> vypadava, ale ztracene UDP packety ve statistice pri pretizeni, vypadky
> vysvetluji, cili spoj je proste pretizen. Podivam-li se na statistiku, jsme
> pripojeni max 4 uzivatele, ovsem je tam jeden velmi casto cerveny uzivatel
> :), zrejme stiha spoj vytizit. Pri zkusebnim provozu na sklonku minuleho
> tydne s 5GHz pojitkem mezi Stepkou a Hvezdou byly rychlosti naramne - nad
> 800kBit/s.
> s pozdravem Votava

Na rychlost si opravdu nemohu stěžovat, data se stahují občas až neuvěřitelnou
rychlostí, když teď koukám do statistik, vidím, že po půlnoci to "jelo" opravdu
pěkně, ale přes den se to zpomalilo, proto mi přijde divné, že by nezafungoval
traffic shaping a vy jste byl omezen. Skutečně linku několik posledních dní vytěžuji,
ale vždycky když jsem "spadl do červeného", jsem to i "pocítil" na rychlosti.

Omezil jsem si rychlost, tak dejte vědět, jak moc to pomohlo. Třeba je problém
úplně jinde (zamrzlá všesměrová anténa, nebo něco takového).

s pozdravem Roman Štec (K5)
předseda Sdružení Klfree.net