Microsoft dostal dáreček: virus, kterému neodolá

lubie lubie na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 29 17:34:29 CET 2005

s tim ja tak uplne nesouhlasim...staci obezretne zachazet s firewallem a
pouzivat mene derave, nebo alespon mene zname programy pro jakoukoliv
komunikace s vnejskem a neni problem. Pro ochranu mam spustene jen kerio a
avg pro postu a neni problem.
;o)