Re: Microsoft dostal dáreček: virus, kterému neodolá

Harry - AP Kocourkov buben na hkfree.org
Čtvrtek Prosinec 29 15:25:34 CET 2005

Nikdo s nicim nevytahne, zadna obrana dnes neni dost silna. Vzdycky budou
vyrobci ochanneho softwaru o krok pozadu.. Pochybuju, ze v blizke
budoucnosti se to zmeni.. Nejlepsi ochrana je nebrouzdat po nebezpecnych
strankach.. Nejlepsi utoky dneska nezastavi Kerio, AVG, NOD, SpySweeper ani
Ad-aware...

--
Harry - AP Kocourkov
ICQ: 222869452