IP telefonie

Nenik P.Nejedly na sh.cvut.cz
Úterý Prosinec 20 22:36:41 CET 2005

lubie wrote:
> a nemas typ na nejaky ip telefon?

Osobne pouzivam GrandStream BT-102, vcelku v poho, ale je mnoho lepsich reseni.
Presel bych na GXP-2000 (kvuli vice ruznym linkam soucasne), jenze ten
stale nema telefonni seznam. Taky vicelinkova Sipura 841 prozmenu nema
podsviceny display.
A takovy WiFi Zyxel (byt jednolinkovy) se da poridit uz kolem 5k,
to by pak stalo za to rozjet celokladensky wifi roaming a muzete pomalu
zahodit mobil (Praha je vcelku dostatecne pokryta od CzFree, tuhle jsem
z autobusu na evropske nascannoval 19 APcek soucasne).

Nenik

PS: Byl jsem u voipexu, pak u Ha-Vla, ted jsem vcelku spokojene u 802.vox
Pokud mate vyraznou prevahu prichozich hovoru, doporucuji Ha-Vel,
mate +0,05Kc kreditu za minutu prichoziho hovoru.