IP telefonie

Wayne wayne.kl na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 15 18:40:11 CET 2005

Pro jistotu jsem tam volal a naprosto jasne mi bylo receno:
Zrizeni, tj. prideleni cisla z obvodu podle bydliste - 312, je za 190+DPH
(pokud by se vybiralo nejake specialni cislo, tak tusim + 500)
Plati se jen to co se provola, takze je mozne hovory pouze prijimat za 0 Kc,
coz je to co telecom neumi.
Jinak vic na skyfon.skynet.cz, ja o tom uz vic nevim.

Wayne

"lubie" <lubie na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:op.s1sllpmv4411jz na lubie.klfree.net...