Vyhybka

Wayne wayne.kl na centrum.cz
Neděle Prosinec 4 18:26:16 CET 2005

Osobne si myslim, ze to signalem neni. V Site Survey vidim stale to same co
po dlouhe mesice:

      SSID BSSID Channel Type Encrypt Signal Select
      kLfREE-titan-uplet 02:60:f3:2e:1b:1c 10 Ad hoc no 26
      kLfREE-silver 00:60:b3:65:1a:95 7 AP no 15
     00:0d:54:9b:e4:e2 8 AP yes 1
      kLfREE-vyhybka 00:60:b3:65:1d:03 1 AP no 1

Wayne

"tom712" <tom712 na atlas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dmv7r4$ka$1 na lit.fsid.cvut.cz...