SPAM Mozilla.....

djwivo na centrum.cz djwivo na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 1 21:41:54 CET 2005

Víte co! Nechte si kecy na koledy... ten text tam mam protoze se me tam
líbí a kdykoli ho mohu smazat....kdyz dam tenhle candrbal blokovat operou
tak to zabloknu cely... jenze ja chci vedet novinky co se kde deje...

A nic proti kazdemu vyhovuje neco jiného s tim rozdilem ze opera je zatim
jeden z nejlepsich prohlizecu co se tyce funkci...

To se neda srovnavat.... a jestli ti to vadi ta reklama tak ji necti.....

Dne Thu, 01 Dec 2005 20:48:58 +0100 napsal/-a Jenycek
<klfree.net na ramdata.org> následující zprávu: