Mozilla Firefox 1.5

Contour contour na sayph.cz
Čtvrtek Prosinec 1 10:26:48 CET 2005

FF1.5 mi přijde, co se vykreslování týče, srovnatelnej s Operou (prd vim
kterou verzí, tak často jí nezkoušim, nějakou osmičkou asi), a to kreslí
aspoň pořádně (kdyby byl zájem, vyhledam bugy enginu Opery, ale to snad
zvládneš i sám).

Věc druhá. Opera je hnusná, jak bylo řečeno :) i s jakymkoliv skinem, co
jsem si prošel v nabídce (dostal jsem se na ní z Opery nějakym klikem).

Je zmatená, je tam hromada features, který nechci, dlouhý nabídky,
zvláštní tlačítka. Nic takovýho ve FF nemam, pokud si to tim nezaplácam.
Tim jsme i u extensions. Třeba už je má Opera taky, ale chyběl mi tam
ten pocit, že když něco budu chtít/potřebovat, můžu si to stahnout,
příp. i napsat sám.

K těm pocitům taky to, že se mi líbí vědomí "můžu se podívat do toho
zdrojáku, kterej si jdu kompilovat" - ne že bych to dělal, ale ta
možnost tu je.

Opera závisí v Linuxu na Qt, Firefox na GTK. Mimo valknutu je veškerej
muj soft v GTK, co mam radši?

Pro začátek to snad stačí, musim do školy :)
Každo_pandě_ je to pár věcí, proč pro mě osobně je lepší FF než Opera.

--- Contour