Termin clenske schuze

Medwyn medwyn na seznam.cz
Středa Srpen 31 08:38:04 CEST 2005

Hehe, je to jasne napsany v tomhle postu - kterej uz sem jednou docent
posilal ;)
Ja jsem si porad rikal proc tak vyzadujes to uredni potvrzeni...

<code>
§ 31

(1) Při právním úkonu je možné dát se zastoupit fyzickou nebo právnickou
osobou. Zmocnitel udělí za tímto účelem plnou moc zmocněnci, v níž musí být
uveden rozsah zmocněncova oprávnění.

(2) Při plné moci udělené právnické osobě vzniká právo jednat za zmocnitele
statutárnímu orgánu této osoby nebo osobě, které tento orgán udělí plnou
moc.

(3) Plnou moc lze udělit i několika zmocněncům společně. Není-li v plné
moci
udělené několika zmocněncům určeno jinak, musí jednat všichni společně.

(4) Je-li třeba, aby právní úkon byl učiněn v písemné formě, musí být plná
moc udělena písemně. Písemně musí být plná moc udělena i tehdy,
netýká-li se
jen určitého právního úkonu. "

Kde je tam něco o notáři?

</code>