Termin clenske schuze

Docent cvrckovice na quick.cz
Úterý Srpen 30 22:12:59 CEST 2005

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.4698.1124951392.31077.kladno na sluzby.klfree.net...

> A - kde jsi vycetl to o zustatku ?
Mám dojem, že právě tady. Akorát si nejsem jist, jestli to netvrdila stará
rada...

> B - kdyby se (napr) zainvestovalo postupne dovedeni lepsi technologie
> (5.4 GHz, opticky spoje, ...) az ke clenum do vetsich domu nebo celku
> pospojovanych draty, tak v tom v pohode 2M utopis jen to hvizdne.
To je mi jasný...

> C - AZ bude i posledni metry k clenum nezarusene a v pohode... no tak
> proc nesnizit prispevky nebo je nepresmerovat na servis ?
Omlouvám se, mně zmátlo to tvrzení, že občanský sdružení smí mít koncem roku
na účtu nějakou hraniční částku, takže to "navíc" je nutný utratit stůj co
stůj... BTW právě takhle to fungovalo na ČTÚ - celej rok se šetřilo,
nekoupily se ani pořádný propisky a na konci roku se zjistilo, že zbylo hafo
peněz, případně bylo ještě něco přikydnuto z rozpočtu, takže se kupovaly
krávoviny jako BTW a hi-fi věže do kancelářů nejrůznějších vedoucích a
podvedoucích...

> Samotny upgrade linky do Svermova, Vinaric a okoli (~60+ lidi) odhaduji
> na cca 160 tisic. Upgrade patere SMEREM ke Cvrcovici prijde by oko na
> totez. A to jsou jen 2 okrajove casti site, ktere by zaslouzily posilu.
> Pak jeste V.Dobra, Stochov, ...

Už jsem to psal K95 - vë Cvrčovicích by stálo za to zvážit umístění AP na
vodárenskou věž,  Cvrčovice jsou v kopci, takže dolejší kus vesnice na AP
prostě nevidí a část horního konce má AP kryté právě tou vodárenskou věží.

> Prave jsem ti "utratil" pul mega a jeste jsem ani nezacal s tou posledni
> mili AP - clensky dum. Samozrejme to jsou jen odhady, projekty teprve
> vznikaji.

Ještě štěstí, že můžem utrácet jenom peníze, které máme... Potřeboval bych
třeba nový monitor, anžto ten současný mně po 3 minutách od zapnutí
zežloutne a k původním barvám se vrátí za 3 hodiny... Jenže na něj nemám,
tak si ho nekoupím. A pak přijdu na Úřad práce v Kladně a tam co ouředník,
to 17" LCD monitor... A stát XXX miliard sekyra...:-(((.

Docent