Termin clenske schuze

Docent cvrckovice na quick.cz
Úterý Srpen 30 20:58:57 CEST 2005

Pánové, díky všem za odpovědi, doufám, že jste nebrali vše úplně vážně,
vzhledem k pokročilé hodině za mne částečně mluvila Karpatská horká :-)!

"Tomas Tichy" <tichy na klfree.net> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.4696.1124947381.31077.kladno na sluzby.klfree.net...
> Ohledne Cvrcovic - problem je v tom, ze je fakt s prominutim prdel sveta,
> ktera je tezko dostupna. Pro Cvrcovici je take planovana lepsi technologie
> nez wifi, ale realizace jeste par mesicu potvrva - kvuli posilovani patere
> cestou ke Cvrcovici.
Jaká prdel světa ;-)? Už pár měsíců nám sem jezdí kladenská MHD :-). BTW
možná by se pár lidí ještě našlo, osobně vím o 2 a mají následující
problémy - jeden je vášnivý vyznavač peer-to-peer sítí a má strach, že by
byl stále trestán za nadměrný upload, takže používá nějaké nekřesťansky
drahé bezlimitní ADSL od Telecomu, druhý má AP zakryté vodárenskou věží
(takových lidí asi bude víc), takže používá pro změnu nejlacinější ADSL od
Telecomu.

> Pro uplnost jeste doplnim, ze existuje par veci, ktere jsme koupili
> a nepouzivame je - to jsou veci, ktere jsme koupili na zkousku, ze by
> to mohla byt treba zajimava prip. levna alternativa, ale pri praktickem
> nasazeni se zarizeni neosvedcilo. Nicmene takto "utopenych" penez je
> hodne malo.

Aspoň, že se o těch věcech ví, třeba se někdy hodí... Já jsem ve firmě po
předchůdci třeba přebral tonery do laserovek, pro jeden typ si ještě nikdo
nepřišel a tu tiskárnu jsem nikde nenašel...

> Ad placeni lidi - to je problem, ktery resime uz hodne dlouho.
> - na zaplaceni vsech nemame
> - rada aktivnich lidi nechce platit, protoze maji dobre zamestnani a
> delaji to ve volnem casem pro zabavu

A pak že se už ve společnosti nenajdou bílé vrány :-).

> Ono se treba snadno rekne najit nekoho na administrativu, ale taky ta
> administrativa musi fungovat podle nasich predstav. Abych rekl pravdu, tak
> jsme uz neco podobneho zkouseli - vzit si clena na skolni praxi na
> jednoduche
> administrativni prace, bohuzel musim rict, ze se neosvedcil :-(

Tak tomuhle docela věřím, můj předchůdce kdysi slíbil praxi ve firmě
nějakému študákovi a pak ho předhodil mně... Radši se nebudu rozšiřovat o
jeho znalostech, abych nepomlouval, nakonec jsem jeho praxi vyřešil tím, že
jsem mu půjčil noťas a řek mu, ať si hledá na netu co chce... Pak jsem našel
v historii výrazy jako "antikoncepce", "nechtěné těhotenství" apod. :-)

> tak s nama nekdy prijd zakalit :-)
To není špatnej nápad, kdy a kde :-)?

Docent