Termin clenske schuze

Docent cvrckovice na quick.cz
Středa Srpen 24 23:32:47 CEST 2005

Jestli tomu rozumím správně, tak v současné době je na Kladně pouze 1
objekt, kde se vzhledem k počtu členů nechá konat schůze sdružení?

A kde je konečná kapacita onoho objektu? Současný počet členů 1277, takže
ještě 300, 500, nebo 2000 členů? A pak se schůze budou konat kde? V Praze na
Spartě? Nebo Baník Ostrava? A členové si budou muset vzít 3 dny dovolenou,
protože se musej nějak dostat do Ostravy a zpět, a Baník jim přece jiný
volný termín nenabídne? A když bude členů > 3000, tak třeba Mnichov?

Docent

"Hvozd" <debata na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:deg4ep$vhm$1 na lit.fsid.cvut.cz...